شیشه عینک طبی sky موجب ناشنوایی پیرزنی شد

از جمله اکسیدهای عناصر شیمیایی مختلف از جمله سرب، سیلیکون، فسفر، بور و غیره است که با تغییر ترکیب اکسیدها می توان عدسی هایی با قدرت انکسار، چگالی، وزن و عدد آبه متفاوت به دست آورد.

تمام شیشه های معدنی با پارامترهای نوری افزایش یافته و پایدار مشخص می شوند. علاوه بر این، آنها به ویژه در برابر خراش مقاوم هستند.عدسی های شیشه ای از نظر سختی، مقاومت در برابر حرارت، انتقال نور و مقاومت در برابر سایش، یعنی توانایی مقاومت در برابر استرس مکانیکی و سایش، بهتر از شیشه های ارگانیک هستند.

نکته اصلی این است که می توان شیشه عینک طبی sky با قدرت نوری بسیار بالا ساخت که از شرایط خارجی از جمله تحت تأثیر دما تغییر نمی کند. این دلایل تعیین کننده استفاده از شیشه معدنی در ایجاد شیشه های ایمنی است.

در برخی از شرکت های صنعتی، اپتیک هایی که از چشم ها در برابر تراشه ها و خاک اره محافظت می کنند، ضروری هستند. شیشه های پلاستیکی به سرعت فرسوده می شوند. پس از یکی دو روز، خراش هایی روی آن ها ظاهر می شود که راحتی استفاده از این گونه عینک ها را کاهش می دهد.

لنزهای شیشه ای فقط قابل اعتمادتر هستند.شیشه های رنگی محصولات نوری ساخته شده از شیشه هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید، که برای شیشه های پلاستیکی معمول است، محو نمی شوند.

شیشه هایی برای محافظت از چشم در برابر لیزر یا اشعه ایکس، اشعه. آنها برخلاف مواد پلاستیکی محافظت کاملی را ارائه می دهند. شیشه هایی با پوشش ضد انعکاس. شیشه پایه پایدارتری است که به شما امکان می دهد.

یک لایه ضد انعکاس یا ضد انعکاس بادوام روی شیشه ها اعمال کنید. مزایا و معایب عینک های شیشه ای چنین ماده ای برای عدسی های عینک مانند شیشه دارای مزایای زیر است: بالاترین خواص نوری. مقاومت در برابر خراش و سایش عینک های شیشه ای گران تر و قابل احترام تر از شیشه های پلاستیکی به نظر می رسند.

اما لنزهای شیشه ای معایبی نیز دارند: وزن مخصوص بالاتر. مقاومت کمتر در برابر بارهای شوک؛ انتخاب طرح کمتر ممکن است شیشه های شیشه بشکنند و باعث آسیب به صورت و چشم شود. بنابراین، چنین شیشه هایی برای کودکان تجویز نمی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.