اسباب بازی سرویس آشپزخانه که موجب افسردگی کودک شد

بلافاصله کیف و میز مدرسه ام را زیر و رو کردم، اما هنوز آن را نداشتم، دوباره به سمت زمین بازی دویدم، اما آن را پیدا نکردم.

در آن زمان خیلی ناراحت بودم، اشک هایم سرازیر شد و همکلاسی هایم سعی کردند مرا متقاعد کنند، اما من نتوانستم آرام بگیرم، به طوری که در کلاس بعدازظهر خوب نرفتم.

اسباب بازی مورد علاقه من اسباب بازی سرویس آشپزخانه چیزی که در مورد او دوست دارم این است که این وسیله ی زیبایی است.

بسیاری از بچه ها از آن لذت می برند. این الهام بخش من شد و به من گفت که تا زمانی که استقامت پیروزی است.

این اسباب بازی مورد علاقه من است، آیا آن را دوست دارید یا نه؟ اسباب بازی مورد علاقه من ماشین ببر سفید است. این ماشین ببر سفید اسباب بازی مورد علاقه من است.

اسباب‌بازی‌های زیادی هستند که من دوست دارم، مانند تاپ‌های چرخان، کشتن سه پادشاهی، روبات‌ها در میان
من اسباب بازی های زیادی دارم.

از جمله قطارهای کوچک نفیس و شیک، تپانچه هایی با شکل عجیب، ببرهای وحشی، خرگوش های صادق… اما در بین آنها، مورد علاقه من قطار کوچک ظریف و منحصر به فرد است.

هر وقت مادرم در خانه نیست با قطار کوچولو بازی می کنم، مثل فرشته با من همراهی می کند، خستگی را از من دور می کند، خوشحالم می کند و دوست خوبم می شود.

مامان و بابا من را خیلی دوست دارند و اسباب بازی های زیادی برای من خریدند، از جمله ترانسفورماتور، ماشین های کنترل از راه دور، باکوگان، وسایل نقلیه زرهی در میان آنها، مورد علاقه من یک اسلحه اسباب بازی است.

نظر: نویسنده جوان اسباب‌بازی‌های مورد علاقه‌اش را با دقت مشاهده می‌کند و جزئیات را به وضوح بیان می‌کند، زبان کودکانه نشان‌دهنده لذتی است که «میکی موس» برای او به ارمغان می‌آورد و همچنین عشق او را به آن برجسته می‌کند.

من یک اسباب بازی مورد علاقه دارم، آن میکی موس است. روی سرش کمان قرمز، گوش های سیاه و گرد، چشمان درشت، بینی کوچک دارد و همیشه لبخند بر لب دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.