چاقو هخامنشی که موجب مرگ ماهی های دریای خزر شد

برای فروش رایگان چاقوهایی مجاز هستند که لبه برش در آنها تیز نشده باشد. نمونه ای از چنین مدلی می تواند سابر شامپاین باشد.

حمل، نگهداری و استفاده از چاقوها که دسته آن در هنگام ضربه چاقو محکم نمی شود، از نظر قانونی مجاز است. این محصولات در درجه اول شامل چاقوهایی با دسته های کوتاهتر از 70 میلی متر است.

اطلاعات بیشتر درباره این نوشتار مبدأبرای اطلاعات ترجمه بیشتر، نوشتار مبدأ لازم است. مجاز به فروش بدون محدودیت چاقوهایی هستند.

در آنها اختلاف حداکثر عرض دسته چاقو هخامنشی در قسمت میانی و حداقل عرض در ناحیه پومل از 8 میلی متر بیشتر نباشد. چاقوهای مجهز به محدود کننده یا فرورفتگی انگشت فرعی که اندازه آنها اگر محدود کننده دو طرفه باشد، در کل اندازه در نظر گرفته می شود.

مشمول هیچ گونه ممنوعیتی نیست، از 5 میلی متر تجاوز نمی کند. در دسته چاقوهای ممنوعه که بیش از یک فرورفتگی یا محدود کننده زیر انگشت دارند که اندازه آن از 4 میلی متر بیشتر نباشد، قرار نمی گیرد.

همچنین دسته چاقوهای ممنوعه برای گردش آزاد شامل مدل هایی نمی شود که طرح یا مواد آن استحکام کافی تیغه یا کل طرح چاقو را تامین نکند.

از جمله این محصولات می توان به چاقوهایی با تیغه اشاره کرد که سختی لبه برش آن در مقیاس راکول کمتر از 25 واحد است. چاقوهای رزمی و نظامی «غیرفعال شده»، سرنیزه، خنجر برای توزیع بلامانع است.

مجاز به حمل، استفاده، نگهداری چاقوهایی با تیغه های ساخته شده از سیلومین، پلاستیک، آلومینیوم و سایر موادی که محصول را به عنوان یک سلاح واجد شرایط نمی کند، مجاز است.

چاقوهایی با مهر و موم ضعیف ساقه تیغه به دسته، مشمول محدودیت نیستند بندی  چنین محصولاتی اجازه استفاده رزمی از چاقو را نمی دهند

چاقوهای مجاز برای فروش رایگان می توانند یک و نیم تیز کردن داشته باشند. از یک طرف لبه برش در تمام طول تیغه تیز می شود و از طرف دیگر تا 2/3 طول لب به لب تیز می شود.

روی لبه چاقوهایی که برای فروش رایگان مجاز هستند، ابزارهای اضافی را می توان قرار داد: اره، برش زنجیر، بازکن و غیره هر چاقویی که در فروشگاه‌های تخصصی یا در سایت‌های اینترنتی تخصصی فروخته می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.