مردی از پارچه مبلی گونی بافت به عنوان پتو استفاده می کند

اگر به مبلمانی با طراحی گران قیمت و پیچیده علاقه دارید، توصیه می کنیم این پارچه مبلی گونی بافت را در نظر بگیرید. این پارچه شبیه به ژاکارد است، اما از نظر قیمت ارزان تر است. حساس بودن هنگام تمیز کردن، آن را برای بسیاری از خریداران مورد علاقه قرار می دهد.

او از آلودگی نمی ترسد. اما اگر لکه ایجاد کنید، صابون مایع معمولی و یک حوله نرم مرطوب شده با آب می توانند به راحتی آن را پاک کنند. این پارچه قابل شستشو است. اما در این مورد، ارزش نظارت بر رژیم دما را دارد – نباید از مرز 40 درجه سانتیگراد تجاوز کند. گرد و غبار و موهای حیوانات را می توان با جاروبرقی پاک کرد.

این نوع مواد دارای بافت ظریفی است. رنگ های یکدست عمدتا استفاده می شود.مزیت گزینه در درشت بافی، الیاف ضخیم و استحکام است. پارچه کشسان است. به لطف این، در طول روز کاملاً چروک نمی شود و شکل خود را برای سال ها حفظ می کند.

مراقبت از تشک سخت نیست. عملکرد آن نیازی به استفاده از محلول ها و پودرهای خاص ندارد. از نظر ظاهری بسیار شبیه چرم است و یکی از بهترین گونه های مصنوعی آن به حساب می آید. برای ساخت آن از ویسکوز، پنبه و پلی اورتان استفاده می شود.

هنگام لمس، می توانید بافتی ظریف و صاف را احساس کنید که زیاد لیز نمی خورد. برای از بین بردن هرگونه کثیفی سبک می توان از محلول صابون استفاده کرد. استفاده از محصولات حاوی کلر توصیه نمی شود، آنها می توانند منجر به خوردگی الیاف و ترک خوردن پارچه شوند.

نحوه انتخاب پارچه مناسب با توجه به ساختار، در این مقاله، ما در مورد انواع مواد محبوب برای اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان صحبت کردیم. در مجموع 9 دسته وجود دارد. شماره گذاری از 0 شروع می شود و تا 8 می رسد.

در این فصل، این پارچه‌ها یکی از شیک‌ترین پارچه‌ها به حساب می‌آیند، تا حدی به دلیل محبوبیت سبک اکو، اما عمدتاً به دلیل شایستگی‌ها و بی‌تفاوتی خاص در مراقبت. این یک پارچه نسبتا متراکم، اما بافت نرم از بافت درشت یا نازک است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.