چسب آکواریوم wolfix که می توان از آن در بازسازی آثار باستانی استفاده کرد

مونتاژ آکواریوم باید روی یک سطح صاف انجام شود. شیشه را تمیز، چربی زدایی و خشک کنید. سپس یک لایه یکنواخت از چسب را روی سطوح جفت گیری بمالید. در امتداد وجه عمودی و پایینی اعمال می شود.

دیوار پردازش شده باید با هر دو دست گرفته شود، به پشت قسمت پایین متصل شود و در تمام طول فشار داده شود. دقیقاً همین عمل باید با بقیه عناصر انجام شود. برای حذف درزگیر اضافی، باید روی درز را با آب صابون اسپری کنید.

سپس درپوش چسب آکواریوم wolfix را چندین بار در امتداد درز بکشید تا تمام مواد اکسترود شده جمع شود. سفت کننده ها پس از خشک شدن چسب روی آکواریوم قرار می گیرند. آنها باید به طرفین داخلی دیوارهای جلویی به صورت عمود چسبانده شوند.

قبل از برش، سر ابزار را می توان با سقز یا روغن مایع مرطوب کرد و سپس خط برش را مشخص کرد. پس از آن، لیوان باید روی میز قرار گیرد تا خط برش در امتداد لبه آن باشد. بعد، در یک حرکت، باید یک تکه اضافی از بوم را جدا کنید.

به محض آماده شدن تمام اجزای آکواریوم آینده، می توان آنها را پردازش کرد. آسیاب کردن سطوح ممنوع است، زیرا چسب به سادگی نمی چسبد. فقط لازم است پخ ها و بریدگی ها را بردارید که می توان آنها را در حین نصب برش داد.

عینک های فرآوری شده باید با یکدیگر مقایسه شوند و به صورت جفتی با یکدیگر مطابقت داده شوند.اطمینان حاصل کنید که آنها عاری از ضایعات و حباب های خارجی هستند. سپس می توانید برش را شروع کنید. برای این کار به یک برش شیشه ای نیاز دارید.

چسب آکواریوم قرمز، یکی از قوی ترین و مقاوم ترین چسب های آکواریوم، چسب آکواریوم قرمز است. چسب آکواریوم قرمز عمدتاً در صنعت استفاده می شود. این نوع چسب به دلیل خاصیت عایق حرارتی و الکتریکی، در صنایعی که واکنش های شیمیایی سریع و قابل توجهی انجام می شود، کاربرد فراوانی دارد.

به چسبی با خواص ویژه نیاز دارید؟ گروه تولیدی پرشیا با تکیه بر توان تولیدی خود و مهندسین برجسته می تواند نیاز شما را در تامین انواع چسب های صنعتی، خودرویی و ساختمانی برآورده کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.