استفاده زعفران سحرخیز یک مثقالی موجب مشکلات تنفسی می شود

در چند سال گذشته، به لطف روند رو به رشد مردم به استفاده از مکمل های طبیعی به جای مکمل های شیمیایی یا مصنوعی، تعداد مصرف کنندگان زعفران به طور پیوسته در حال افزایش بوده است.

امروزه استفاده از زعفران سحرخیز یک مثقالی در بخش های فنی و صنعتی بسیار رایج است و همچنان رو به رشد است. علاوه بر این، زعفران به عنوان یک ماده تقویت کننده جنسی در نظر گرفته می شود، بنابراین به طور گسترده ای در پزشکی استفاده می شود.

گسترش سطح کشت صنعتی زعفران زعفران با کشت آن در سایر مناطق اوکراین کاملاً امکان پذیر است. فقط اطمینان از محافظت از گیاهان زراعی در برابر یخبندان مهم است. برای این امر، به ویژه، لازم است، به ویژه، عمق کاشت پیازها را بر اساس آن تنظیم کنید.

این یک گل زیبا است که یک ادویه شگفت انگیز و ارزشمند را می سازد. زعفران گران ترین ادویه است، بنابراین یک محصول بسیار سودآور برای رشد است. علاوه بر این، کاملا مقرون به صرفه و آسان برای ساخت و مناسب برای مشاغل خانوادگی است.

در نتیجه کشت، این گیاه مقدار کمی محصول را تشکیل می دهد، اما هزینه آن بسیار بالا است.1 کیلوگرم زعفران 1.5-3 هزار یورو هزینه دارد. علاوه بر این، این محصول برای تولید خود نیازی به سرمایه گذاری زیادی ندارد و برای ذخیره سازی محصولات نهایی امکانات ذخیره سازی بزرگ و گران قیمت، همانطور که برای سبزیجات و میوه های رشد یافته ضروری است.

هزینه های اصلی برای خرید مواد کاشت است که یک کیلوگرم آن 4.5 یورو است. با نگهداری مناسب، زعفران خواص مفید خود را برای سال ها و حتی دهه ها از دست نمی دهد. همچنین با ثبات بالا و هزینه ادویه جات ترشی جات متمایز می شود.

یعنی زعفران ما رنگ اشباع تری دارد. و از نظر طعم و عطر تقریبا یکسان هستند. یک گرم ادویه مقدار نسبتاً زیادی از آن است، زیرا یک صدم گرم برای تهیه یک غذا کافی است. یعنی این ادویه به صورت کنسانتره می آید و رنگ و طعم و عطر بسیار غنی دارد.

مزارع را با آگروفیبر بپوشانید یا رشد کنید. گیاهان در گلخانه های تونل پلاستیکی، ادویه ای لطیف و ارزشمند با خواص دارویی بسیار جالب است که در هومیوپاتی استفاده می شود. زعفران طعم خاصی دارد و یک رنگ طبیعی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.