صادرات سرامیک کف آشپزخانه صنعتی یک کشور را از فقر مطلق نجات داد

ساخت آجر سرامیکی زمانی برای مردم و اقتصاد جمهوری مفید خواهد بود که خودمان آن را در وسیع ترین طیف تولید کنیم و از مناطق دیگر وارد نکنیم. در طول ده سال “چربی” گذشته، ما به طور فعال در توسعه صنعت مصالح ساختمانی در مناطق همسایه مشارکت داشته ایم .

من می خواستم سرامیک کف آشپزخانه صنعتی را به عنوان یک علم عالی بر اساس آخرین دستاوردهای فیزیک، ریاضی، شیمی و زمین شناسی نشان دهم. در عین حال، اینها آخرین فن آوری ها، رباتیک مدرن و سیستم های کنترل هستند.

در مورد ساخت و ساز انبوه، من سؤال را به گونه دیگری مطرح می کنم. آیا ما همچنان به استفاده از مصالح ساختمانی مسکونی توسعه یافته و در نظر گرفته شده برای مصارف صنعتی ادامه خواهیم داد یا تولید سرامیک خود را به منظور کاهش قابل توجه هزینه آن مدرن خواهیم کرد؟

من اضافه می کنم که به منظور تغییر خواص آجر سیلیکات، ماده جدیدی ایجاد شد. بتن سلولی از نظر ویژگی های ترموفیزیکی، نزدیک به بلوک های سرامیکی کارآمد است، با این حال، شدت انرژی تولید آن در تعدادی از شرکت ها در تاتارستان از شاخص های مربوطه بلوک های سرامیکی فراتر می رود.

چگونه می توان بر این عقب ماندگی غلبه کرد؟ و به طور گسترده تر: چگونه ساخت و ساز سرامیکی را سودآور کنیم؟در واقع همه اینها در کتاب “سرامیک برای سازندگان و معماران” مطرح شده است.

سالانه تا 200 میلیون آجر از آنها خریداری کرده ایم. مناطق نفتی جنوب شرقی جمهوری هنوز به آجرهای وارداتی و در نتیجه گران قیمت متکی هستند. با این حال، بر کسی پوشیده نیست که برای پیمانکاران و احتمالاً برای برخی از ادارات، سود بیشتری دارد که گرانتر باشد.

در عین حال سرامیک یک هنر است. ترکیبی از این عوامل است که به آن اجازه می دهد هم قدیمی ترین و هم مدرن ترین ماده برای انسان باشد. من این فرصت را داشتم که کار حدود صد کارخانه سرامیک در اروپای غربی را مطالعه کنم و از بزرگترین نمایشگاه ها و کنگره های بین المللی بازدید کنم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.