جوانی با پوشیدن چکمه سفید شیما و خرید اسب به خواستگاری دختر مورد علاقه خود رفت

بین چکمه سفید شیما و چکمه‌هایی که فقط «سعی می‌کنند شبیه» چکمه‌های کابوی باشند، باید تمایز واضحی وجود داشته باشد. هر یک از تولید کنندگان ذکر شده هم مدل های مقرون به صرفه و هم مدل های گران قیمت را ارائه می دهند.

اما در هر صورت، عامل تعیین کننده قیمت نیست، بلکه متعلق به برند مشخص شده است که کیفیت را تضمین می کند. کیفیت این چکمه ها از همه لحاظ از همه آنالوگ های کارخانه فراتر می رود، این چکمه ها هرگز در فروشگاه ها ظاهر نمی شوند.

برای خبره های واقعی سنت ها و یا افرادی که با روح کشور آغشته شده اند در نظر گرفته شده است که به آن “تا مغز و استخوان” می گویند. . با این حال قیمت این چکمه های درجه یک کاملا مناسب است و افراد زیادی توانایی خرید آن را دارند.

همچنین مارک های معروف “سطح دوم” وجود دارند که چکمه های “انبوه” بیشتری تولید می کنند. چکمه های سرخ کردنی از هم جدا می شوند. اگرچه این شرکت قدیمی ترین شرکت در آمریکا است.

با این حال ، از لیست چکمه های کابوی متمایز می شود زیرا عمدتاً مدل هایی را منتشر می کند که از نظر ظاهری بسیار ساده هستند ، که می توان آنها را متوسط ​​نامید ، اما به دلیل قابلیت اطمینان خود مشهور هستند.

دامداران کار اغلب کف و پاشنه لاستیکی دارند. این چکمه ها در شرایط سخت مقاومت می کنند، اما کمی سنگین تر و ساده تر به نظر می رسند. اغلب سواران چکمه هایی با کف لاستیکی خریداری می کنند که احساس امنیت بیشتری می کنند.

اما اگر قرار نیست در باتلاق ها یا صخره ها راه بروید، دیگر نیازی به زیره لاستیکی نیست و زیره چرمی عمر طولانی خواهد داشت. چکمه های کلاسیک وسترن بسیار سبک هستند و برای پوشیدن طولانی مدت طراحی شده اند.

پاشنه کابوی وسترن برای چکمه های کلاسیک ذوزنقه ای و تا پاشنه مخروطی است و برای دامداری و سبک کاری صاف و پهن است. پاشنه غربی زاویه دارد. بسته به ارتفاع چهار گروه اصلی وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.