کود اوره در بازار آزاد موجب تصفیه ی هوا می شود

افزایش یافت که حدود 3.3 برابر ایالات متحده و 3.6 برابر میانگین جهانی است.میزان مصرف کود شیمیایی در تولید غلات تنها 35.2% است.

بازده فنی استفاده از کود اوره در بازار آزاد فقط حدود 0.3 است . این نشان می دهد که میزان واقعی مصرف کود بیش از سه برابر میزان مصرف بهینه کود است.

راندمان پایین استفاده از کودهای شیمیایی منجر به یوتروفیکاسیون جریان‌ها و رودخانه‌ها ، آلودگی نیترات آب‌های زیرزمینی، انتشار گازهای گلخانه‌ای بالا و از دست دادن تنوع زیستی می‌شود.

به عنوان مثال، به دلیل راندمان پایین استفاده از کودهای شیمیایی، بیش از 92 درصد از دریاچه ها در چین تحت تأثیر رواناب کودهای شیمیایی قرار گرفته اند.

گندم که یکی از مهم ترین محصولات غذایی در چین است، حتی شدیدتر است. مشکل کارایی مصرف کودهای شیمیایی نسبت به سایر محصولات غلات. گندم 27 درصد از سطح زیرکشت چین را به خود اختصاص داده است.

این حال، هیچ ارزیابی سیستماتیکی از این برنامه وجود ندارد. این مقاله با استفاده ازگندم به عنوان مثال، کود شیمیایی را با انجام تجزیه و تحلیل مرز تصادفی کمی می‌کند.

را با استفاده از یک تفاوت تعمیم‌یافته ارزیابی می‌کند. رویکرد در تفاوت ما دریافتیم که به طور متوسط، تولید گندم  را حدود 4٪ افزایش داد که در بررسی های مختلف استحکام قوی بود.

درس‌های آموخته‌شده از برای تلاش‌های آینده چین و همچنین برای کشورهای دیگری که سیاست‌های مدیریت مواد مغذی مشابهی را در نظر می‌گیرند، ارزشمند خواهد بود.

در چندین دهه گذشته، بسیاری از محققان تلاش برای توسعه بیشتر را رهبری کرده اند، و به طور گسترده ای در ادبیات تجربی استفاده شده است.

در این مقاله، و سه نهاده در تولید گندم نیروی کار، کود شیمیایی و سایر نهاده ها و یک خروجی، عملکرد گندم در نظر گرفته شده است.

سپس نتایج به‌صورت توصیه‌های کاربرد مواد مغذی در میان کشاورزان از طریق دوره‌های آموزشی، تظاهرات، علائم خیابان‌ها و پوشش روزنامه‌های محلی و رسانه‌های تلویزیونی منتشر شد.