کت زنانه نوین چرم موجب افزایش وزن در بانوان می شود

گروهی از زنان دورافتاده که ظاهراً  کت های پارچه‌ای سیاه و سفید استرالیایی را پوشیده بودند. در تیراندازی چند روز بعد در دبیرستان دبلیو آر مایرز، شایعه شد که تیرانداز یک کت ترنچ پوشیده است.

در پی این حوادث، بسیاری از مدارس دولتی در ایالات متحده، دانش آموزان را از پوشیدن کت های رنگی هم به دلیل انجمن های فرهنگی شان و هم به این دلیل که می توان از آن برای مخفی کردن سلاح استفاده کرد، منع کردند.

در دهه 1960، روشنفکران رادیکال کت های ترنچ را روی ژاکت های یقه اسکی مشکی می پوشیدند، در حالی که برخی مودها کت های ترنچ را به عنوان کت زنانه نوین چرم مد روز، به عنوان جایگزینی برای پارک دم ماهی یا کروبی می پوشیدند.

فقدان لباس زیر و زمانی که نمایشگاه داران آماده افشای خود هستند به سرعت باز می شود. امروزه، تاج های امپراتوری بر روی هر سر نشان دهنده وحدت و حاکمیت روسیه، هم به عنوان یک کل و هم در جمهوری ها و مناطق تشکیل دهنده آن است.

گوی و عصا در چنگال عقاب نمادهای سنتی هرالدیک قدرت و اقتدار حاکم است. نکته قابل توجه این است که عصا جلوهرا نشان می دهد، زیرا در بالای آن تصویری مینیاتوری از خود نشان وجود دارد.

آنها علیرغم این واقعیت که فدراسیون روسیه سلطنتی نیست، در آغوش مدرن روسیه باقی مانده اند، که منجر به اعتراض کمونیست ها شد، سه تاج را حمایت می کرد.

استاندارد رئیس جمهور روسیه یک سه رنگ روسی مربعی است که با نشان روسیه مخدوش شده است، پرچم نیروهای مسلح روسیه نیز دارای نشانی است که در سمت جلو قرار گرفته است.

برخی از جوایز دولتی روسیه نیز بر اساس نشان ملی از جمله جایزه دولتی طراحی شده اند. سکه‌های روبل روسیه نشان از سال 2016 را در سمت جلو نشان می‌دهند.