کالای ایرانی که بیش از هر چیزی اروپاییها به دنبال خرید آن هستند

کالای ای رانی که امروزه میان اروپاییان محبوبیت بسیاری یافته است و بیش از هر چیزی به دنبال خرید آن هستند، موضوعی است که در ادامه قصد داریم درمورد آن صحبت کنیم.

کولر گازی سامسونگ

کولر گازی سامسونگ یک نوع برند معروف و معتبر است که بهترین کولر ها را با بهترین تجهیزات به بازار و مغازه های لوازم خانگی ارایه می دهد کولر گازی  سامسونگ یک برند  بسیار عالی و معتبر است لذا کولر گازی یک نوع کولر های زیبا بسیار مفید است.

زنجیر چرخ پراید

زنجیر چرخها بسیار متنوع می باشند و هر کدام مشخصات ابزاری مخصوص خود را دارا می باشند که چند نمونه از آنها را ذکر می کنیم، زنجیر چرخ مدل SNOW PRO مناسب برای پراید بسته دو عدد مناسب می باشد، زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای پراید 141 بسته 6 عدد می باشد؛ زنجیر چرخ پراید محصولی می باشد که بیشتر در مناطق کوهستانی استفاده می شود.

ریل آسانسور ساورا

بزرگ ترین شرکت بازرگانی وارد کننده قطعات آسانسور، شرکت ریل آسانسور ساورا است. این شرکت، بزرگ ترین وارد کننده قطعات خارجی آسانسور، از جمله ایتالیایی و اسپانیایی می باشد.

گوشت بلدرچین منجمد

باید توجه داشته باشید که گوشت بلدرچین منجمد به دلیل کمیاب بودن و با ارزش بودنش دارای قیمت بیشتری نسبت به گوشت های منجمد دیگر می باشد.