کاشی و سرامیک برج موجب پولدار شدن فروشنده ی آن شد

نقاشی چینی عمدتاً با قلم مو و جوهر نقاشی می شود.ویژگی اصلی نقاشی چینی حس لایه ای رنگ جوهر است.حس لایه لایه رنگ جوهر در شکل، فاصله و اندازه صحنه منعکس می شود. تشخیص حس لایه ای مرکب مهارت اساسی نقاشی چینی است.

اگرچه از جوهر در نقاشی کاشی و سرامیک برج استفاده نمی شود، اما با استفاده از رنگدانه های خاصی نیز رنگ آمیزی می شود. به عنوان مثال، نقاشی‌های چینی آبی و سفید با رنگدانه‌های آبی کشیده می‌شوند،

اگرچه تفاوت رنگ با جوهر مورد استفاده در نقاشی‌های چینی وجود دارد، اما همه آنها از رنگدانه‌های ضخیم‌تر یا روشن‌تر برای تشخیص سه‌بعدی تصویر استفاده می‌کنند که می‌تواند تضمین کند که ترکیب نقاشی های چینی آن را در ترکیب نقاشی های سرامیکی اعمال کنید.

استراتژی کاربردی خاص ترکیب نقاشی چینی در نقاشی سرامیک و کاشی در روند تعمیق تبادلات فرهنگی بین المللی، تکنیک های نقاشی غربی به تدریج در نقاشی های سرامیکی اعمال می شود. از زمان اصلاحات و گشایش، مبادلات فرهنگی بین شرق و غرب بیشتر و بیشتر شده است.

انواع نقاشی های سرامیکی در چین روز به روز بیشتر شده و روش های مختلفی مانند نقاشی با آبرنگ، نقاشی گواش و رنگ روغن ظاهر شده است. اگرچه اشکال نقاشی غربی تهدیدی برای نقاشی چینی است.

اما نقاشی چینی به دلیل ویژگی های هنری منحصر به فرد چین همچنان جایگاه مهمی را به خود اختصاص داده است.دلیل اصلی کاوش در ریشه این است که فرهنگ سنتی چین دارای تاریخچه طولانی و سرزندگی فوق العاده قوی است.

اگرچه فضای استفاده شده توسط نقاشی چینی در نقاشی سرامیک  و کاشی محدود است، اما همچنان نقش اصلی را ایفا می کند. تأثیر استادان نقاشی چینی در نقاشی سرامیک بسیار عمیق است که باعث طولانی شدن ترکیب نقاشی چینی در نقاشی سرامیک نیز می شود.

ترکیب نقاشی چینی را می توان در نقاشی سرامیک  و کاشی عمدتاً به دلیل شباهت آنها به کار برد و ثانیاً به دلیل اینکه همه آنها فرهنگ چینی هستند. ترکیب نقاشی چینی زمان زیادی را پشت سر گذاشته است و تحت کاوش و بهبود بسیاری از استادان نقاشی چینی، اکنون به یک سیستم فوق العاده بالغ تبدیل شده است و مهمترین چیز در فرهنگ چینی است.

اگرچه سبک نقاشی غربی بر عملکرد نقاشی چینی تأثیر دارد، اما نقاشی چینی همچنان سبک هنری خود را با درخشش می درخشد. مهم ترین دلیل این است که وارثان صنایع دستی و هنرهای زیبا در سطح کارشناسی ارشد نقش عمده ای در نقاشی سرامیک و کاشی ایفا می کنند.