چسب درزگیر ایزوگام باعث جنگ بین دو طایفه شد

در این زمان، شاخص درخت باینری حافظه به طور کامل ایجاد می شود. درخت باینری یک ساختار داده غیر خطی است که پیوندهای دودویی بین آیتم ها را تضمین می کند.

چسب درزگیر ایزوگام برای ایزوگام مناسب است.

درخت‌های دودویی درخت‌های خاصی هستند که یک گره نمی‌تواند بیش از دو گره کودک داشته باشد. یک ساختار داده از نوع درختی که بیش از دو فرزند برای هر والدین ندارد.

هر گره در یک درخت باینری به سمت راست و عنصر داده مرتبط است. گره های والد گره هایی هستند که گره های فرعی دیگر را نگه می دارند.

هر سطح از درخت دودویی مربوط به بلوک داده های سطح دقیق مربوطه و جعبه محدود فضایی مربوطه است و مجموعه جعبه های مرزبندی فضایی در هر سطح یک فضای صحنه.

پردازش آتا به دستکاری داده ها توسط کامپیوتر اشاره دارد. این شامل تبدیل داده های خام به فرم قابل خواندن توسط ماشین، انتقال داده ها از CPU و حافظه به دستگاه های خروجی و قالب بندی یا تبدیل خروجی است.

پردازش داده ها می تواند شامل هر گونه استفاده از رایانه برای اجرای عملیات خاص بر روی داده ها باشد. در فرآیند پیش پردازش داده فوق، جریان داده CAE در شکل 1 نشان داده شده است.

نمودار جریان پیش پردازش داده ها در شکل 1 نشان داده شده است، که در آن ابتدا داده های خام به عنوان ورودی گرفته می شوند، سپس داده های ورودی در داده های چند وضوحی پردازش می شوند.

در فرآیند چند تفکیک پذیری، تقسیم بندی داده ها و ساده سازی داده ها پردازش می شود. تقسیم بندی داده ها عمل ثبت و جداسازی داده ها به داده های قابل مقایسه بر اساس پارامترهای مشخص شده است.

به طوری که بازاریابی و عملیات ممکن است کارآمدتر باشد و ساده سازی داده ها فرآیندی است که در آن داده های بزرگ و پیچیده ممکن است استفاده شود.

داده‌های پیچیده باید قبل از بررسی ساده‌سازی شوند، اما این فرآیند چندان آسان نیست و به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و ابزارهای خاص نیاز دارد. برای تسهیل خواندن بلوک داده در حافظه برای ساده سازی داده ها، داده های CAE باید بخش بندی شوند.