پسری که با پوشیدن حوله تن پوش گلبافت پیرمرد شد

قیمت حوله تن پوش گلبافت بسیار مناسب است به همین دلیل است که در بازار بسیار پر طرفدار است.

نوع دیگر حوله ملحفه حمام است که بزرگتر از حوله حمام سنتی است و ابعاد آن 35*60 اینچ است.

اگر فرد بزرگ‌تری هستید یا به سادگی ترجیح می‌دهید هنگام خشک کردن بدنتان بعد از حمام یا دوش گرفتن پوشش بیشتری از بدنتان داشته باشید، ملحفه حمام یک افزودنی عالی است آنها همچنین جذب عالی را نیز ارائه می دهند.

در مرحله بعد، حوله صورت را داریم که دقیقاً مانند یک دستمال شستشو است، اما معمولاً برای خشک کردن صورت استفاده می شود.

این مربع در ابعاد حدود 12 اینچ در 12 اینچ است. برخی از افراد اغلب از حوله های صورت برای تمیز کردن صورت و یا پاک کردن آرایش استفاده می کنند.

به طور طبیعی، اگر قرار ست به طور منظم از آن استفاده کنید، باید موادی را انتخاب کنید که مخصوصا نرم و جاذب باشد (مانند بامبو یا پنبه مصری).

حوله

حوله آبگرم نوعی حوله است که در جلسات (حدس زدید) اسپا استفاده می شود. اینها نرم و جاذب هستند که آنها را برای محیط اسپا ایده آل می کند.

آنها معمولاً ممکن است به خاطر نجابت و ایجاد احساس راحتی بیشتر در سراسر بدن قرار گیرند از آنجایی که اینها معمولاً پس از هر بار استفاده شسته می شوند، باید از مواد ضد سفید کننده ساخته شوند، در غیر این صورت رنگ و دوام خود را از دست خواهند داد.

یکی دیگر از انواع حوله مهم که بسیاری از افراد به صورت روزانه از آن استفاده می کنند، حوله آشپزخانه است.

این در آشپزخانه استفاده می شود (وحشت شوک) و اغلب به عنوان دستمال ظرف شویی، حوله ظرف خوری یا حوله سرآشپز شناخته می شود.

این حوله ها دوام بیشتری نسبت به انواع حوله های دیگر دارند زیرا برای مصارف سنگین و ساییدگی قابل توجه در نظر گرفته شده اند پنبه و کتان انتخاب مواد ترجیحی برای حوله آشپزخانه هستند.