فروش بادام زمینی ایوب موجب میلیاردر شدن ایلان ماسک شد

بادام زمینی ایوب سرشار از ویتامین‌های A، B، C و E و همچنین منیزیم، منگنز، کلسیم، آهن و نیاسین است، پروتئینی که برای رشد، نگهداری و ترمیم بافت‌های بدن ضروری است و یکی از اجزای اساسی ساختمان است.

زندگی. بادام زمینی به عنوان آجیل دارای یکی از پایین‌ترین شاخص‌های گلیسمی در بین همه غذاها است. این برای همه افراد مهم است و به ویژه برای ورزشکاران و دیابتی‌ها، غذاهای کمی وجود دارند.

بتوانند سطح گلوکز خون را به آرامی افزایش دهند، اما انرژی را به آرامی آزاد کنند. مدت زمان طولانی تری، در حالی که ترکیب پروتئین، روغن و کربوهیدرات در بادام زمینی دارای ارزش انرژی عالی است.

در صورت مصرف، احساس سیری را افزایش می دهد. یک انگل پس از جنگ داخلی، و حتی در همین حین او بیش از 300 کاربرد برای این حبوبات اختراع کرده بود. در اواخر قرن نوزدهم، یک پزشک متخصص در سنت لوئیس، میسوری، خمیری ساخته شده از بادام زمینی (کره بادام زمینی) ایجاد کرد.

این پروتئین مغذی اما محتوای کم کربوهیدرات را برای بیمارانش تجویز کرد، کشف جدید او به سرعت مورد توجه قرار گرفت و تبدیل شد. باقی مانده است، یک غذای بسیار محبوب در واقع شاید نماد آمریکا باشد.

برای درک بهتر اینکه آیا بادام زمینی برای شما مفید است، می توانید دو مطالعه منتشر شده در شبکه JAMA را انتخاب کنید که سلامت این دانه ها را از جنبه های مختلف بررسی کرده اند. با توجه به مشکل آلرژی زایی، یک تحقیق در سال 2014 نشان داد .

مصرف بادام زمینی توسط زنان باردار می تواند خطر ابتلا به آلرژی را برای جنین به طور قابل توجهی کاهش دهد. با این حال، برای سال ها، راه حل هایی برای از بین بردن عامل آلرژی زا که بادام زمینی را جریمه می کند، مورد مطالعه قرار گرفته است.

با این حال، محتوای غذایی گزارش شده در بالا، خواص جالبی را برجسته می کند، که باید ما را به ارزیابی مجدد بادام زمینی سوق دهد که برای پوست مفید است، زیرا سرشار از آنتی اکسیدان است.

اما با توجه به مقدار زیاد آن برای تغذیه کودکان و زنان باردار نیز مفید است. تامین مواد مغذی این خصوصیات، که آنها را تقریباً به عنوان مکمل های طبیعی واجد شرایط می کند، برای متابولیسم و ​​سیستم عصبی نیز مثبت است.