شیلنگ آتش نشانی دو اینچ موجب ازدواج زوجی در همدان شد

از بشکه های دستی یا اتصالات اتصال ویژه تشکیل شده است. آستین از برزنت یا پارچه مصنوعی ساخته شده است. برای مقاومت در برابر دماهای بالا یا پایین، برای افزایش استحکام از بیرون، با فلز تقویت شده پوشانده می شود.

داخل شیلنگ آتش نشانی دو اینچ اغلب لاستیک است. با آن می توانید آب، فوم و سایر عوامل آتش نشانی را به منبع آتش برسانید تا از آن جلوگیری کنید. تمامی خودروهای وزارت اورژانس مجهز به شیلنگ آتش نشانی هستند.

آنها همچنین باید در سایر امکاناتی که امکان اتصال آنها وجود دارد، یعنی. شیر آب، شیرآلات و راه های دیگری برای تامین آب وجود دارد. قبل از استفاده مورد نظر، آنها باید تا شوند. نوع شیلنگ آتش نشانی وجود دارد که در نحوه استفاده متفاوت است.

لوله کشی صلب که تحت خلاء کار می کند. ممکن است بافتی صاف یا موجدار داشته باشد. برای پمپاژ آب با استفاده از پمپ های آتش نشانی ویژه طراحی شده است. آنها اغلب برای برداشت آب از منابع باز استفاده می شوند.

در خودروهای آتش نشانی تولید داخلی بر روی پشت بام قرار دارد. در مدل های جدیدتر یا در ماشین های ساخت خارجی، آستین از قبل در کنار پمپ قرار دارد که البته راحت تر است. ساختار نوع مکش تقویت شده است .

از چندین لایه تشکیل شده است. در داخل یک محفظه لاستیکی وجود دارد که سفتی را تضمین می کند، مواد نساجی در دو لایه، مارپیچ های فلزی تقویت شده برای افزایش استحکام. و خارج منسوجات خاص شیلنگ های مکش بادوام، بسیار قوی هستند.

در دماهای بسیار بالا و پایین قابل استفاده هستند. طول خط لوله، به عنوان یک قاعده، استاندارد است. همچنین می تواند 2 و 8 متر باشد. قطر آن از 75 – 200 میلی متر بسته به منبع پمپ آتش نشانی می تواند باشد.

خط لوله مکش تحویل با طراحی انعطاف پذیرتر که می تواند هم تحت خلاء و هم تحت فشار کار کند. ماهیت کار آن این است که یک سر آن به پمپ وصل شده است و دیگری باید به منبع آب پایین بیاید. بعد، تحت فشار مصرف مایع است.