شکلات تخته ای سوربون موجب خفه شدن مردی در شیراز شد

هنگامی که شکلاتی است که از نظر خواص درمانی باید توجه ما را به آن معطوف کنیم، می توانیم فوایدی که از مصرف آن دریافت می کنیم را مرور کنیم. ضد پوسیدگی و پلاک دانشگاه ژاپن در مجله بین المللی تحقیقی را منتشر کرده است.

نشان می دهد که شکلات تخته ای سوربون با مقدار 80 درصد کاکائو به جلوگیری از تشکیل پوسیدگی و پلاک کمک می کند. به لطف وجود مواد ضد باکتریایی مانند تانن، فلوئور و فسفات، به طور قابل توجهی خلق و خو را بهبود می بخشد.

نشان می دهد شکلات به لطف وجود تریپتوفان، خلق و خوی خوبی به ارمغان می آورد. یک اسید آمینه که سنتز سروتونین را تسهیل می کند، یک انتقال دهنده عصبی مغز که آرامش را تحریک می کند.

علاوه بر این، اثرات محرک کاکائو بر روی برخی از نواحی مغز که اندورفین تولید می‌کنند و قادر به تسکین فرآیندهای شیمیایی مسئول افسردگی و استرس هستند نیز باید در نظر گرفته شود.
تقویت حافظه و تمرکز این خبر مستقیماً از کالیفرنیا می آید که کاکائو متحد حافظه است.

حتی بیشتر از ماهی، در واقع، طبق گفته موسسه کالیفرنیا، با توجه به نتایج تحقیقات او که توسط مجله علوم اعصاب منتشر شد، کاکائو دو برابر ماهی فسفر دارد. علاوه بر این، کاکائو با داشتن موادی مانند متیل گزانتین، مشابه کافئین، شما را بیدار نگه می دارد و به تمرکز کمک می کند و علائم خستگی را کاهش می دهد.

هتر است زمانی که در طول روز مناسب می دانید، فعالیت های بدنی سالم را با یک مربع شکلات تلخ همراه کنید. میل را افزایش می دهد بر اساس تحقیقات محققان دانشگاه پروجا، کاکائو بر میل، هیجان و افزایش عملکرد جنسی تأثیر مثبت دارد.

این نه تنها یک ماده شیمیایی و روانی است، بلکه یک ماده فیزیکی نیز هست، زیرا کاکائو می تواند جریان خون را بهبود بخشد و آرامش عضلانی را تحریک کند. پروفسور سارتی و تیمش ثابت کرده اند که در زنان یائسه، شکلات مانند ویاگرا در مردان کمک می کند.