سرکه سیب صنعتی کک و مک پوست شما را برطرف می کند

سرکه سیب صنعتی بیشتر آب سیب است، اما با افزودن مخمر، قند موجود در آب آن را به الکل تبدیل می کند. این یک روش تخمیر است. الکل توسط باکتری به اسید استیک تبدیل می شود. این همان چیزی است که طعم ترش و بوی سنگین سرکه را می دهد.

سرکه سیب، که برای درمان مشکلاتی مانند گلودرد و رگ های واریسی استفاده می شود، سابقه ای طولانی به عنوان یک درمان خانگی دارد. چندین محقق در چند سال گذشته نگاه دقیق تری به سرکه سیب و فواید بالقوه آن داشته اند. ابری از مخمر و باکتری که ممکن است در یک بطری سرکه سیب ببینید. این چیزها پروبیوتیک هستند.

برای پخت و پز، پخت و پز و سالاد و به عنوان نگهدارنده استفاده می شود. حاوی مقدار زیادی اسید است، بنابراین نوشیدن مستقیم سرکه توصیه نمی شود. اگر بیش از حد آن را مصرف کنید، می تواند باعث ایجاد مشکلاتی مانند فرسایش مینای دندان شما شود.

اکثر مردم می گویند که اگر می خواهید از آن برای اهداف بهداشتی استفاده کنید، می توانید 1-2 قاشق غذاخوری آب یا چای اضافه کنید. این اختلال هورمونی با سیکل های قاعدگی نامنظم، افزایش سطح گیرنده های آندروژن، کیست های تخمدان و مقاومت به انسولین در سندرم تخمدان پلی کیستیک مرتبط است.

مطالعات نشان داده است که زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک که یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را بلافاصله بعد از شام با 100 میلی‌لیتر یا حدود 7 اونس آب می‌نوشیدند، سطح هورمون‌ها را افزایش داده و پریودهای مکررتری داشتند.

اگرچه تحقیقات بیشتری برای تایید این یافته ها مورد نیاز است، اما به نظر می رسد دوز موثر برای بهبود علائم PCOS یک قاشق غذاخوری در روز باشد. به کاهش وزن کمک می کند. نوشیدن زیاد سرکه سیب می تواند به دندان ها/لثه های شما آسیب برساند، به گلو آسیب برساند و معده شما را به دلیل ارزش اسیدی بالا تحریک کند.

هنوز هیچ مدرکی مبنی بر اینکه نوشیدن سرکه سیب به کاهش وزن کمک می کند وجود ندارد، اگرچه برخی مطالعات آن را مثبت نشان داده اند. همچنین می تواند باعث کاهش بیش از حد سطح پتاسیم شما شود. ماهیچه ها و اعصاب شما به این ماده مغذی نیاز دارند تا همانطور که باید عمل کنند.