دختری با خرید هودی دخترانه پشمی رتبه ی اول کنکور شد

علاوه بر این، این یک باور عمومی است که انتخاب هودی دخترانه پشمی دارای یک پارادوکس بصری است به این معنی که پوشیدن یک لباس بسیار رسمی باعث تغییر نگرش معلم نمی شود یا یک نگاه بسیار مرتب را بسیار صمیمی می داند.

اما لباس نیت و دیدگاه زیبایی شناختی ذاتی فرد را نشان می دهد. به همین ترتیب، برخی از دانش آموزان معتقدند که این لباس نشان دهنده خلوص فردی برای هر حرفه ای است.

در آن سناریو، لباس باید تحسین برانگیز و شایان ستایش باشد. ارزیابی مجدد معلم با درک دانش‌آموزان مبنی بر اینکه معلم خوش‌پوش برنامه‌ریزی خوبی دارد و در مورد حرفه‌اش متواضع است، توهین آمیز نیست.

علاوه بر این، این لباس سلسله مراتب قدرت موجود یک معلم را صرفاً در ذهن، اما بسیار عجیب در هنگام تحویل، تقویت می کند. سناریو هر چه که باشد.

از شبیه لباس پوشیدن پشتیبانی می کند تا به جای یادگیری نحوه ست کردن لباس کاملاً برای یک حرفه احترام بگذارد. مسلماً، بیان و دستورالعمل‌های خط‌مشی راه‌حل‌هایی برای یادگیری مؤثر یا تغییر نگرش نیستند.

با امید به کمال، یک موسسه می تواند کد لباس رسمی را تنظیم کند یا حتی دستورالعمل هایی را برای پوشیدن مناسب کلاس درس تنظیم کند.

یک لباس راحت خوب، خنثی به عنوان ترکیب و هماهنگ، اجتناب از لباس های نمایان پوست، تمیز یا هر لباسی برای ظاهری یکدست تر باید ترجیح داده شود و برای یک معلم حرفه ای پیشنهاد شود.

بنابراین، تعیین خط مشی سختگیرانه برای لباس مربی تا حدودی ابتکاراتی برای نظم و انضباط علیه افراد خطاکار است که اگر تشویق یا مرتبط با رفتار فردی باشد، ارزش دارد.

خوب، از نظر تعهد اخلاقی، نقش فعال معلمان در کلاس درس و خارج از آن، لزوماً الهام بخش برای دستیابی به هدف دانش آموزان است.

از تجزیه و تحلیل واضح است که لباس با در نظر گرفتن پیشینه خانوادگی، شخصیت، انتخاب یا محصول ترجیحات معلمان با مشاهده لباس، ارزش ها و موقعیت اجتماعی معلم، تصویر مطلوبی قوی در ذهن دانش آموزان ایجاد می کند.

پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر پوشش بر نگرش و یادگیری دانشجویان در بین دانشجویان به طور خاص و آموزش عالی به طور کلی انجام شد.