خلبانی از پالتو چرم به عنوان چتر نجات استفاده کرد

پوسته بیرونی
پوسته یک لایه بیرونی نازک از پارچه است که عملکرد مقاوم در برابر آب و هوا را ارائه می دهد. آنها از لایه‌های لاستیکی فوق‌العاده ضد آب و غیرقابل نفوذ تا پارچه‌های پوسته نرم بسیار قابل تنفس و با حداقل مقاومت در برابر آب متفاوت هستند. قیمت پالتو پوست گرگ مردانه در بسیاری از مراکز ها به دلیل طبیعی بودن آن بسیار بالا می باشد.

آنها می توانند با استفاده از یک ماده مانع مقاوم در برابر آب و هوا مانند Gore-Tex، eVent یا H2NO محافظت عالی در برابر باران، برف و برف ارائه دهند. به طور کلی، لایه های پوسته ارزش عایق ندارند.

اکثر ژاکت های زمستانی دارای یک لایه پوسته در بالای یک لایه عایق هستند. استفاده از پوسته بارانی به عنوان پالتو مردانه اصفهان به این معنی است که باید بدانید که چگونه زیر آن را لایه برداری کنید تا خود را گرم نگه دارید.

لطفاً برای اطلاعات بیشتر مقاله مقدمه سیستم های پوشاک لایه ای ما را بخوانید.

پالتو مردانه

برای اکثر فعالیت‌های زمستانی با بازده بالا، مانند پیاده‌روی، کفش‌های برفی، دوچرخه‌سواری چاق، اسکی صحرایی، و اسکی برون‌کانتری، پوسته بدون عایق بهترین گزینه است. قیمت پالتو مردانه با توجه به کیفیت آن بسیار پر طرفدار است برای همین قیمت عالی دارد.

این به کاربر این امکان را می‌دهد تا انتخاب کند کدام لایه‌های اضافی زیر آن بپوشد، و میزان گرمای سیستم لباس را به صورت سفارشی تنظیم کند. اما در بیشتر فعالیت های کم بازده، مانند زندگی شهری، زندگی در دانشگاه و رفت و آمد، یک ژاکت همه منظوره با پوسته و عایق زیاد عالی است. اگر به دنبال یک پوسته بدون عایق جدید هستید، بررسی ژاکت هاردشل ما را بررسی کنید.

ژاکت زمستانی پوسته ژاکت شما باران یا برف را از شما دور می کند. خرید پالتو چرم زنانه ارزان به دلیل شیک بودن آن پر فروش است.
پوسته ژاکت شما باران یا برف را از عایق شما دور نگه می دارد. در دراز مدت، مدل هایی مانند Arc’teryx Camosun Parka که دارای پوسته غشایی ضد آب هستند (مانند Gore-Tex) در خشک نگه داشتن شما موثرتر از درمان DWR هستند.
اعتبار: برایان درو

  • منابع:
    1. Men’s Winter Jacket Buying Guide
  • تبلیغات: 
    1. آزمون دانش آموزان یک مدرسه با آزمایش قارچ
    2. نکاتی که باید هنگام خرید مبل به آن دقت کنید
    3. برای دریافت شیر باید در یخچال خود را باز کنید
    4. تهیه پودینگ با استفاده ماشین ظرفشویی