خرما پیارم مانی مهریه یک دختر عرب در عربستان شد

خرما غذای نرمی است که به راحتی هضم می شود و سرشار از فیبر و مواد مغذی مفید برای کودک است و به دلیل نرمی آن می توان در هنگام از شیر گرفتن کودک و در مراحل اولیه رویش دندان استفاده کرد.

البته باید به این نکته توجه کرد که باید دندان های کودک را بعد از خوردن خوب تمیز کرد تا دچار پوسیدگی نشود. برای سلامت جنسی مفید است. مشخص شد خرما در افزایش توانایی جنسی و درمان برخی از اختلالات جنسی که ممکن است.

اگر دوست دارید از خرما پیارم مانی در این زمینه بهره ببرید، به شما توصیه می کنیم قبل از خواب خرما را با شیر شیرین شده با عسل بخورید تا تفاوت را متوجه شوید.خرما برای سلامت قلب بسیار مفید است، زیرا منبع پتاسیم و منیزیم است.

برای عملکرد قلب مهم است و غنی بودن خرما در فیبر غذایی باعث می شود که در کاهش سطح کلسترول مضر (LDL) نقش داشته باشد. بدن، که باعث می شود در پیشگیری از سکته مغزی و تشنج، بیماری قلبی و تصلب شرایین نقش داشته باشد.

یکی از فواید خرما سرشار بودن از منیزیم، گوگرد و آنتی اکسیدان است که باعث می شود اثرات ضد التهابی داشته باشد. مطالعات نشان داده اند که خرما در کاهش نشانگرهای التهابی در مغز مانند اینترلوکین مفید است.

زیرا سطوح بالای آن با افزایش خطر بیماری های عصبی مانند بیماری آلزایمر مرتبط است. علاوه بر این، مطالعات حیوانی نشان داده است که خرما در کاهش فعالیت پروتئین‌های بتا آمیلوئید که می‌توانند پلاک‌هایی در مغز ایجاد کنند، مفید است.

هنگامی که پلاک ایجاد می شود، ممکن است ارتباط بین سلول های مغزی را مختل کند که در نهایت می تواند منجر به مرگ این سلول ها و بیماری آلزایمر شود. در این زمینه، لازم به ذکر است که نیاز به مطالعات انسانی برای تایید نقش خرما در سلامت مغز وجود دارد.