با پالتو چرم زنانه اصل به دور دنیا سفر کنید

پالتو چرم زنانه اصل را با یک برس یا پارچه ملایم گردگیری کنید. اگر کت چرمی شما مدتی در کمد مانده است، ممکن است نیاز به گردگیری داشته باشد. برای جلوگیری از خراشیدگی یا آسیب رساندن به چرم، از یک پارچه نخی خشک، پارچه نوباک یا برس موی شتر استفاده کنید.

ماموریت دارد که به هر کسی بیاموزد که چگونه هر کاری را انجام دهد. امروز از شما می خواهیم که به ما بپیوندید. اگر امسال 2 دلار دانش به شما داده است، آیا می توانید برای حمایت از ماموریت ما به شما کمک کنید؟

چرم تمام شده را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. ابتدا ژاکت خود را با ریختن یک قطره آب روی آن تست کنید. اگر آب روی سطح بماند، پاک کردن کثیفی از روی چرم با استفاده از یک پارچه کمی مرطوب بی خطر است.

اگر آب جذب چرم شد و چرم را تیره کرد، آب نمالید. جیر را با یک برس مخصوص یا یک اسفنج خشک تمیز کنید. “برس های جیر” می توانند لکه های سبک را از جیر پاک کنند، اما ممکن است سایر مواد چرمی را خراش دهند.

می توانید از یک اسفنج خشک به عنوان یک گزینه ارزان تر استفاده کنید. از این روش برای چرم غیر جیر یا چرم ناشناس استفاده نکنید.
اگر ابتدا جیر را در یک حمام بخار آویزان کنید، ممکن است بهترین کار را داشته باشد.

بخار را مستقیماً با اتو یا کتری به جیر نزنید، زیرا گرما می تواند باعث آسیب شود. یک پاک کن آدامس هنری را روی لکه بمالید. این روش روی جیر به خوبی جواب می دهد، اما چرم های دیگر را قبل از استفاده در یک قسمت پنهان تست کنید.

پاک کن آدامس هنری را روی ناحیه کثیف یا کثیف بمالید تا کثیفی یا لکه جوهر تازه از یک ژاکت جیر جدا شود. اگر باقیمانده پاک کن به ژاکت چسبید، آن را با یک جاروبرقی ملایم یا هوای فشرده بردارید.

این نوع پاک کن گاهی اوقات به عنوان “پاک کن هنرمند” فروخته می شود و در فروشگاه های صنایع دستی موجود است. این ماده ای شبیه بتونه است که هنگام استفاده از هم متلاشی می شود.

محصولات پاک کننده چرم را با احتیاط انتخاب کنید. فقط از یک محصول تمیز کننده چرمی استفاده کنید که با نوع چرم شما مطابقت داشته باشد، ایده آل آن محصولی است که توسط همان شرکتی که کاپشن شما را تولید کرده است.