با استفاده از کالای خواب نوزاد هوش نوزاد خود را افزایش دهید

ظرات مکتوب پاسخ دهندگان در مورد مزایای بالقوه برنامه شفافیت بیشتری ایجاد کرد. به طور خاص، تعدادی از پاسخ دهندگان گزارش دادند.

قبل از خرید کالای خواب نوزاد ، آنها متوجه شده بودند که خوابیدن به پشت خوابیدن برای نوزادان جوان مناسب است . حتی توصیه می شود.

قرار دادن نوزاد به پشت به پشت برای خوابیدن روی یک سطح تخت جداگانه خطر مرگ نوزاد را تا 50 درصد کاهش می دهد.

علاوه بر این، در زمان حضور در برنامه، تقریباً نیمی از پاسخ‌دهندگان نیاز به سطح تخت نشان دادند، یا به این دلیل که در حال حاضر سطح تخت توصیه‌شده‌ای نداشتند.

قصد داشتند از مکان دیگری استفاده کنند، یا نمی‌دانستند کودک کجا می‌خوابد. پس از حضور در این جلسه آموزشی، همه شرکت کنندگان حداقل به یک سطح تخت توصیه شده تخت دسترسی داشتند.

در حالی که تعیین کمیت میزان کاهش خطر یا زندگی بالقوه نجات یافته از طریق چنین برنامه ای دشوار است، این نتایج نشان می دهد.

برای برخی از خانواده ها، خطر مرگ نوزادان مرتبط با تخت ممکن است با شرکت در این برنامه و اصلاح اطلاعات نادرست کاهش یافته باشد.

از زمان راه اندازی کمپین بازگشت به خواب در سال 1994، میزان سندرم مرگ ناگهانی نوزاد بیش از 50 درصد کاهش یافته است.

علیرغم این پیشرفت فوق العاده، ایالات متحده همچنان در رتبه 49 در میان کشورها در نرخ کلی مرگ و میر نوزادان قرار دارد.

مطالعات نشان می دهد که بیشتر والدین از توصیه های تخت ایمن آگاه هستند و این موضوع بر اساس نژاد و قومیت متفاوت نیست.

با این حال، هنوز موانع زیادی برای تأثیرگذاری بر رفتار والدین و ایجاد محیط های خواب ایمن برای نوزادان وجود دارد که مرگ و میر نوزادان را بیشتر کاهش می دهد.

در حالی که همه خانواده‌هایی که معیارهای فوق را داشتند واجد شرایط دریافت گهواره بودند، فقط خانواده‌هایی که حداقل یکی از والدین آنها بالای 18 سال سن داشتند.

یا یک خردسال رها شده بودند واجد شرایط این مطالعه بودند. کارکنان آموزش دیده در سایت های توزیع خانواده های واجد شرایط را شناسایی کردند.