باارزش ترین چمن مصنوعی قابل شستشو در موزه ای در پاریس

از خاک ها نمونه برداری شد و غلظت کربن آلی و نیتروژن، جرم ظاهری خاک و ریشه تعیین شد. ترسیب کربن با استفاده از مدل تعادل کربن مقدماتی (مدل ICBM) محاسبه می شود.

ورودی مدل، تولید زیست توده چمن مصنوعی قابل شستشو و داده های آب و هوایی (دما و بارش) است. زیست توده چمن در سطح زمین از طریق برش دستی قطعات فرعی در هر یک از دو نوع چمن و زمین های گلف تعیین می شود.

فرکانس برش از روش مدیریتی استفاده شده در نوع خاص چمن تقلید می کند. تخمین تولید زیست توده ریشه بر اساس نسبت ساقه به ریشه بدست آمده در کالیبراسیون های قبلی مدل است، همانطور که سایر پارامترهای مدل مانند ضریب تثبیت و نرخ ثابت برای تخریب هستند.

مصرف انرژی و انتشار گازهای گلخانه ای در چشم انداز چرخه حیات، یعنی شامل تمام فعالیت های مرتبط در زنجیره مدیریت، از تولید به عنوان مثال، ارزیابی می شود.

ورودی ها را برای دفع طبق رویه استاندارد ISO خریداری کرد. مصرف انرژی مربوط به مدیریت انواع مختلف چمن مانند آبیاری، چمن زنی و کوددهی از طریق مصاحبه و نظرسنجی پرسشنامه از ذینفعان، همراه با جستجوی ادبیات، و تقسیم به منابع انرژی مختلف بررسی می شود.

علاوه بر انتشار CO2 مربوط به مدیریت، انتشار اکسید نیتروژن هم از تولید کود معدنی نیتروژن و هم خاک برآورد شده و ترسیب کربن با استفاده از مدل ICBM مدل‌سازی می‌شود.

کرم‌های خاکی برای شرایط خاک و حاصلخیزی خاک مهم هستند و در اوپسالا با استفاده از تکنیک استخراج خردل در تمام سایت‌های تنوع زیستی نمونه‌برداری می‌شوند.

در سال اول، ما یک مسیر نمایشی ایجاد کردیم که مکان‌های آزمایشی مختلف چمن‌های جایگزین را در پردیس به عنوان یک مرکز آموزشی مهم برای دانشگاهیان و همچنین جوامع عمومی نشان می‌داد.

به عنوان مثال، این سایت ها دارای جوامع گیاهی مناسب برای زنبورها و پروانه ها، و همچنین گیاهان چمنزاری مناسب برای شرایط مرطوب و خشک هستند.

این کار به شدت بر مشارکت و مشاوره فعال در گروه های متمرکز و ذینفعان متکی است و مبتنی بر تبادل اطلاعات علمی و عملی از دانشمندان برجسته اروپایی و پزشکان سوئدی است که با چمن های پایدار کار می کنند.