الکتروپمپ سانتریفیوژ استیل ابارا که شب ها موسیقی پخش می کند

از سوی دیگر، در رابطه با جنبه های اقتصادی باید در نظر داشت که هزینه های سرمایه گذاری، نگهداری و بهره برداری دارای مبانی زمانی متفاوتی هستند.

رویکردهای اقتصادی وجود دارد که بتوان همه این مفاهیم را جمع کرد. به عنوان مثال، استفاده از ضریب استهلاک امکان کاهش سرمایه گذاری ها به هزینه های سالانه را با استفاده از دوره چرخه عمر تجهیزات و نرخ بهره فراهم می کند.

اولی می تواند با توجه به معیارهایی که طراح استفاده می کند متفاوت باشد. دومی می تواند به طور قابل توجهی در طول زمان متفاوت باشد.

بنابراین، نتیجه استفاده از الکتروپمپ سانتریفیوژ استیل ابارا به پارامترهای انتخاب شده بستگی دارد. یعنی مقادیر مختلف دوره استهلاک و بهره ممکن است راه حل های متفاوتی برای مشکل ایجاد کند.

یک راه حل جایگزین برای این خواهد بود که هر هزینه را به عنوان یک معیار متفاوت در نظر بگیرید و وزن هر معیار را در راه حل نهایی تعریف کنید.

این هدف روش شناسی مورد استفاده در این تحقیق است که سه معیار اقتصادی مجزا را در نظر می گیرد. مشکلات مداوم در تلاش برای به دست آوردن تجهیزات ناسازگار برای برقراری ارتباط با یکدیگر را به همراه دارد.

مستقیماً در بودجه PS منعکس نمی شود. به همین دلیل، این یکی از معیارهای فنی انتخاب شده در روش پیشنهادی بوده است. سیستم های اسکادا در طول زمان ساخته می شوند.

به دلیل مجموعه ویژگی های مختلف، اتصال، برنامه نویسی و پشتیبانی فنی اجزای مختلف می توانند پیچیده شوند. به طور خلاصه، تعدادی از هزینه های پنهان مرتبط با پیچیدگی سیستم کنترل وجود دارد.

پمپ ها یک پارامتر طراحی است که برای هر مدل پمپ تعریف می شود. این معیار به صورت کمی ارزیابی می شود و رتبه بندی بهتری دارد، زیرا PS تعداد پمپ های کمتری دارد.

پیچیدگی حالت تنظیم پارامتری است که میزان پیچیده بودن عملکرد سیستم کنترل را ارزیابی می کند. این معیار با توجه به تعداد تجهیزات مورد نیاز در سیستم کنترل ارزیابی می شود.