اطلاعاتی درمورد روغن حیوانی

در سال 2020، مؤسسه آموزش و تحقیقات خوراک (IFEEDER)، مؤسسه غذای حیوانات خانگی (PFI) و انجمن رندرهای آمریکای شمالی (NARA) گزارشی منتشر کردند که شیوع چربی ها و روغن ها را به عنوان مواد تشکیل دهنده در صنعت غذای حیوانات خانگی نشان می داد.

آمارهای مربوط به این مواد غذایی حیوانات خانگی در ایالات متحده که از کشتار یا رندر تهیه می شوند نشان می دهد که گوشت گاو و چربی حیوانی به ترتیب چهارمین و پنجمین دسته بزرگ از مواد تشکیل دهنده حیوانی از نظر حجم هستند، با بیش از 100000 تن روغن حیوانی روژان گوشت گاو در هر سال استفاده می شود.

روغن‌ها و چربی‌ها نیز از منابعی غیر از ذبح و ذبح تهیه می‌شوند، از جمله روغن نباتی بر پایه آسیاب و روغن ماهی، که یک محصول جانبی ماهیگیری است.

روغن حیوانی

حجم و دلار فروش چربی ها و روغن ها در سال 2019

در مجموع، روغن ها و روغن حیوانی 218.1 میلیون دلار به عنوان مواد تشکیل دهنده غذای حیوانات خانگی ارزش دارند و سالانه 306347 تن مواد خام را تشکیل می دهند.

چربی های تولید شده از حیوانات با ارزش سالانه 153.4 میلیون دلار بیشترین سهم را در این ارزش پولی دارند.

ارزش سالانه روغن‌های دیگر کوچک‌تر اما همچنان قابل توجه است، به طوری که روغن نباتی ارزش دلاری آن 10.3 میلیون دلار است و با وجود حجم کمتری که سالانه تولید می‌شود، روغن ماهی به عنوان یک ماده غذایی برای حیوانات خانگی ارزش سالانه 54.4 میلیون دلار دارد.

شیوع برخی چربی ها بین غذای گربه و سگ کمی متفاوت است. بر اساس گزارش IFEEDER، «روغن حیوانی گوسفندی بدون بو ژنریک با 24992 تن مصرف شده در غذای گربه، به ترتیب با 23851 تن و 6301 تن چربی گوشت گاو و گوشت مرغ، بالاترین انتخاب چربی حیوانی مورد استفاده در غذای گربه است.»

روغن ماهی که در حجم کم اما گران قیمت استفاده می شود، برای استفاده در غذای حیوانات خانگی به طور متوسط ​​10660 دلار در هر تن قیمت دارد. (منبع: IFEEDER)

با این حال، برای غذای سگ، “چربی گوشت گاو ماده اصلی است، با 123605 تن برای غذای سگ، پس از آن روغن حیوانی صنعتی با 79518 تن و چربی مرغ با 42268 تن”.

در هر دو مورد، روغن ماهی به دنبال چربی‌های گوشت گاو، حیوان و طیور، محبوب‌ترین منبع چربی است که از حیوان به دست می‌آید، و اگر روند غذای حیوانات خانگی از والدین حیوانات خانگی پیروی کند، روغن ماهی می‌تواند به عنوان یک ماده به طور فزاینده محبوب برای افرادی که نگران هستند دیده شود. سلامت حیوانات خانگی خود را در چند سال آینده.

  • منابع:
    1. Fundamental and functional uses for fats and oils in pet nutrition
  • تبلیغات: 
    1. مواردی در مورد انجیر خشک و نحوه خشک کردن آن
    2. مردی با پد سلولزی یک خانه جنگلی بسازد
    3. استفاده از کودهای معدنی در طبیعت
    4. کشف یک تن شمش طلا در 50 متری زیر زمین