استفاده از سس تک نفره دونه ای موجب پوکی استخوان می شود

می توانید بدون استفاده از آرد و نشاسته برای غذا سس درست کنید. به عنوان ضخیم کننده، صمغ گوار یا زانت، ژلاتین، آگار آگار مناسب هستند. لایف هک به شما کمک می کند تا سس را به درستی آماده کنید.

صمغ گوار سس ترش (سس کچاپ، تکمالی) را غلیظ نمی کند، اما برای سس تک نفره دونه ای خانگی ایده آل است. برای تهیه خمیر با آگار-آگار یا ژلاتین، غلیظ کننده ها ابتدا باید در آب گرم حل شوند.
اگر صمغ زانث با چربی نازک شود، سس غلیظ تر می شود.

یکی از مقالات ما به شما کمک می کند تا بفهمید ضخیم کننده های مختلف چگونه کار می کنند و از چه چیزی ساخته شده اند. دستور العمل های Food.ru که توسط ویراستاران آشپزی تهیه شده است به شما کمک می کند سس مناسب را بدون توده درست کنید.

دستورالعمل حاوی اطلاعات کاملی در مورد مقدار مواد، ترتیب مخلوط کردن آنها و همچنین نکات مفید و عکس برای وضوح است. با استفاده از این دستور العمل ها، می توانید به راحتی یک غذای خوشمزه بپزید و خانواده را خوشحال کنید.

سس پنیر مانند یک رستوران، به راحتی در خانه درست می شود. این به شیر، پنیر، آرد، آب مرغ و فقط 10 دقیقه نیاز دارد. اگر تمام شرایط پخت و پز را به درستی رعایت کنید، ظرف خوشمزه و معطر خواهد شد.

شما می توانید پیتزا را نه تنها با سس کچاپ، بلکه با پنیر سفید و سس خامه ای بپزید. این سس برای غذاهای با قارچ، سبزیجات و غذاهای دریایی مناسب است. عطر سیر تند و بافتی دلپذیر دارد. می توانید انواع پنیر و گیاهان را آزمایش کنید.

سس های قفقازی همیشه تند هستند، آنها بر اساس آب میوه ها و سبزیجات با افزودن ادویه جات ترشی جات، سیر و گیاهان درست می شوند. سس گوجه فرنگی با گشنیز و جعفری نیازی به جوشاندن ندارد، بنابراین تمام ویتامین ها و عناصر کمیاب در آن حفظ می شود.

برای اینکه توده‌های بزرگی در چنین آبگوشتی وجود نداشته باشد، مهم است که تمام مواد را به درستی آسیاب کنید. یک سس خردل و پیاز جهانی که برای ماهی، گوشت و مرغ مناسب است تهیه کنید.