اسباب بازی ارزان کودکان را منزوی می کند

اگرچه کودک قبلاً توسط تبلیغات تلویزیونی یا دوستان در محیط خود فریفته شده است، داشتن یک بسته بندی چشمگیر که سرشار از خلاقیت است به هنگام انتخاب اسباب بازی ارزان کمک می کند. چه از کاتالوگ اسباب بازی باشد.

یا از قفسه های اسباب بازی فروشی ها و فروشگاه های بزرگ. در واقع بسته به نوع اسباب بازی، شرایط ایده آل آن است که بسته بندی آن باز باشد تا کودکان در هنگام مراجعه به فروشگاه ها بتوانند آن را لمس کرده و ببینند یا حتی یک نقطه تعاملی داشته باشد.

نقطه دلبستگی بیشتر با خریداران بالقوه علاوه بر این، باید در نظر داشت که بسته بندی باید مناسب کودک باشد، زیرا اگرچه بسیاری از والدین به کودکان خود در باز کردن هدایا کمک می کنند.

بسته بندی اسباب بازی ها باید به گونه ای طراحی شود که کوچکترین بچه ها بتوانند آنها را به سرعت باز کنند. در نهایت، بسیاری از کودکان کوچک‌تر بیشتر با جعبه‌هایی که هدایا را بسته‌اند بازی می‌کنند تا با اسباب‌بازی‌هایی که در آنها وجود دارد.

از این رو اهمیت ایجاد بسته‌بندی متفاوت و خلاقانه برای اسباب‌بازی‌ها، بسته‌بندی‌هایی که بخشی از خود اسباب‌بازی است و به تقویت توهم بازی کمک می‌کند، اهمیت دارد.این اسباب‌بازی را می‌توان یک محصول فرهنگی در نظر گرفت.

اسباب‌بازی‌ها معمولاً کپی مینیاتوری از اشیاء واقعی هستند و به این ترتیب، محصول تا زمانی که خود را در یک عمل بازیگوش نشان ندهد، زنده نمی‌شود، زمانی که باعث ایجاد نگرانی در نوزاد شود.

اسباب بازی دارای وزن گسترده ای از معنای درون خود است، زیرا علائم استفاده شده در هر طرح به روشی منحصر به فرد مورد قدردانی قرار می گیرد و تفسیر آنها را ترویج می کند.

بسته بندی توسط انجمن بازاریابی آمریکا یک سازمان بین المللی که متخصصان بازاریابی را تبلیغ می کند، به شرح زیر تعریف می شود: “ظرفی که برای محافظت، تبلیغ، حمل و نقل و/یا شناسایی یک محصول استفاده می شود.