از پلی کربنات تبریز در ساخت واکسن کرونا استفاده می شود

پلی کربنات تبریز یک ماده منحصر به فرد است. از بسیاری از پلاستیک های معمولی قوی تر و سبک تر است. ورق های پلی کربنات سلولی به دلیل وجود حفره های پر از هوا در داخل آن مزایای بسیاری دارد.

اکثر شرکت ها دفاتر خود را در مکان های اجاره ای دارند که محدودیت هایی را برای توسعه مجدد منطقه کار اعمال می کند. اما، با وجود این، اغلب نیاز به تخصیص فضاهای فردی است. هنگام انتخاب پارتیشن ها معمولاً معیارهای زیر در نظر گرفته می شود.

سایه ای ایجاد نکرد. فضای کار را از چشمان کنجکاو محافظت کرد. عایق صوتی خوبی داشت؛ نصب و جداسازی آسان بود. سازه های فلزی با پنجره های دو جداره مناسب نیستند. آنها قیمت بالایی دارند و نمی توانند از چشمان کنجکاو محافظت کنند.

پارتیشن‌هایی که از نئوپان مبلمان استفاده می‌کنند، فضاها را بیش از حد تیره می‌کنند که این امر مستلزم افزایش هزینه‌های انرژی است. بهترین راه در این شرایط استفاده از پلی کربنات سلولی است.

به دلیل وجود حفره های داخلی، ورق های پلی کربنات یک عایق حرارتی عالی هستند. این مواد نه تنها در روسیه، بلکه در سراسر جهان مورد احترام قرار گرفته است. حتی یک فرد ناآماده می تواند ورق های پلی کربنات را پردازش کند.

زیرا می توان از ابزارهای چوبی معمولی برای پردازش این نوع مواد استفاده کرد. ورق های پلی کربنات سلولی دارای انعطاف پذیری عالی هستند که امکان استفاده از آن را هم بر روی قوسی و هم بر روی هر سازه منحنی دیگر بدون پردازش اضافی امکان پذیر می کند.

به عنوان مثال، شیشه در این مورد محدود است و فقط برای سطوح صاف قابل استفاده است. ایمنی و استحکام بالا. پلی کربنات صدها برابر قوی تر از شیشه، یکی از رقبای اصلی آن است. به دلیل استحکام بالا، ورق ها شکسته نمی شوند و در نتیجه قطعات خطرناکی ایجاد نمی شود.

صرفه جویی در سازه های باربر به دلیل وزن کم در مقایسه با سایر پلاستیک ها، بلکه با مصالح دیوار و سقف، این تمام لیست مزایای پلی کربنات سلولی نیست. این می تواند انواع مختلفی از مواد افزودنی و پرکننده داشته باشد که نه تنها دوام و استحکام آن را بهبود می بخشد، بلکه ظاهر آن را نیز بهبود می بخشد.