النگوها دارای یک خیره کننده خاص هستند

مثل نعمت های خاص، در کنارت وصیت کن! بله، النگوها دارای یک خیره کننده خاص هستند که مانند هیچ دیگری نیست! جزء اصلی جواهرات هندی است که هیچ ظاهری بدون النگو طلا نازک کامل نمی شود.

تا به حال فکر کرده اید که چگونه به وجود آمدند؟ یا چه چیز خاصی در مورد آنها وجود دارد که هر زن هندی، اعم از متاهل و مجرد، آنها را برای تزئین انتخاب می کند؟ از النگوهای سنتی طلای سنگین گرفته تا قطعات سبک تر برای پوشیدن روزمره،

در اینجا برخی از دلایل افزایش بی عیب و نقص النگو طلا در هند آورده شده است:

اهمیت تاریخی: جواهرات همیشه دارای طلا یا سایر فلزات گرانبها نبودند.

ویرانه‌های حفاری‌های موهنجو-دارو نشان می‌دهد که النگوها حتی از مس، صدف و سفال ساخته شده‌اند.

النگو

آنها در اصل با طرح های مشکی یا قرمز رنگ آمیزی می شدند و توسط مردان و زنان پوشیده می شدند.

در طول سال ها، اعتقاد بر این بود که استفاده از النگو به افزایش گردش خون کمک می کند.

«چودیان» بی بدیل بالیوود: وقتی صحبت از بالیوود به میان می‌آید، عاشقانه فضا را پر می‌کند! و چه راه بهتری برای جشن گرفتن عشق از به تصویر کشیدن آن از طریق صدای زنگ النگو طلا دخترانه؟ ایجاد یک ورودی با آهنگ هایی مانند “Lelo churiyaan neeli-peeli laal-hari aasmaani” (Saas Bhi Kabhi Bahu Thhi) که عشق یک زن به النگوهای شیشه ای رنگی را جشن می گیرد و “Jaanu jaanu ri kaahe khanke hai tora kangna” (Insaan Jaag Utha) النگوها را با تزئینات گونگرو به آن‌ها جشن بگیرید.

یک مرجع جدیدتر شامل «Chittiyaan Kalaiyaan Ve» است که در آن قهرمان داستان به طور مستقیم درخواست طیفی از جواهرات را دارد که النگو را فراموش نمی کند. فهرست شماره‌های محبوب بی‌پایان است، از چودی خانکای ری از فالگونی پاتاک گرفته تا سلمان خان با آهنگ‌های بیندیا چامکه و چودی خانکای ری، و چودی خانکه با شاهرخ خان و جوهی چاولا. در کشوری که جمعیت زیادی در بالیوود زندگی می‌کنند، النگو طلا پهن بازتاب مستقیمی بر حس مد است.

  • منابع:
    1. The rich heritage of bangles in India
  • تبلیغات: 
    1. کشف بزرگترین سیاره دنیا که 7 خاصیت جهان را دارد!!
    2. پیش بینی بورس در 10 روز آینده
    3. شاخص گلیسمی سیب خشک
    4. استفاده از روغن آفتابگردان در ساخت راکتور هسته ای

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.